středa 7. prosince 2011

Fizzy lavender bath bombs

Přichází doba Vánoc a s ní i řešení vánočních dárků. Proto jsem začala hledat návod na pěkný dárek pro každého, v tomto případě pro každého majitele vany. Nakonec jsem našla skvělý návod na šumivé koule do koupele. Recept jsem si trochu vylepšíla, viz. níže. Doufám, že se bude líbit.

It's a Christmas time so I decided to create some Christmas gifts. I have found this Bath Bomb Fizzle tutorial. It's a great gift for everyone who has a bath. I have adjusted the recipe a bit and here are the results!



K původnímu receptu jsem přidala modrou potravinářskou barvu, malou hrst sušené levandule, 3 kapky přírodního esenciálního levandulového oleje. Použila jsem také umělohmotnou  formu ve tvaru srdce.
To the original recipe I have added, blue food color, small handful of lavender flowers, 3 drops of lavender essential oil (natural). I used also plastic heart mold.

2 komentáře:

  1. Hi, I cannot see the tutorial, hope you can share it. Best regards.
    Sanda

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Sandra,the original recipe is at http://frugalkiwi.co.nz/2009/09/bath-bomb-fizzle/ . To this recipe you only add ingredients written above and you have lavender bombs. Best regards
    Adela

    OdpovědětVymazat