pondělí 24. října 2011

Zimní čelenka s mašlí

Dovoluji si všem prezentovat i s návodem můj první pletací pokus. Zima už klepe na dveře, tudíž je čas na výrobu praktických doplňků. Vzhledem k tomu, že mám ráda včelku dívčí a roztomilé věci, rozhodla jsem se uplést čelenku to třeskuté zimy. Pokud plést neumíte, nebo nemáte nikoho, kdo to provede za vás, alternativně můžete pleteninu nahradit elastickou netřepivou látkou.



Budeme potřebovat:


K pletení jsem použila 100% akryl 50g. Bylo potřeba tak 25g a jehlice velikosti 7,5


Žeržejovým vzorem (líc hladce, rub obrace) jsem upletla pásy velikosti 45x13 cm (45 je obvod hlavy), 10x10 cm a 8x3 cm.


Při pletení necháváme začáteční a konečnou přízi delší.


Nejdelší pruh položíme lícem k líci a sešijeme.

Části pleteniny na mašličku
Část v rozměrech 10x 10 sešijeme podobně jako předešlou část.

Pomocí nejmenšího kousku mašli připevníme a posléze přišijeme na čelenku.

Okraje mašličky přišijeme blíže ke středu mašle.

A máme hotovo!

A takhle vypadá čelenka na hlavě. Ráda si přečtu názory, kritiku, komentáře!

2 komentáře:

  1. Adel, je to moc pěkný nápad. Sama pléct neumím, ale mamka bude mít za prodlužujících se večerů co dělat :-D
    Alžběta L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to jsem ráda, že se líbí, kdyby byla potřeba rada, ráda poradím. Dík Adél

    OdpovědětVymazat